Каталог товарів
0
0
0
Каталог товарів

Гарантія та повернення

Основна інформація

На все обладнання, яке Ви купуєте в інтернет-гіпермаркеті «Teploradost.com.ua» діє гарантія від виробника. Гарантійний термін залежить від умов кожного бренду і відзначений в інформації гарантійного талона.

У накладній і гарантійному талоні вказано дату покупки обраної продукції, назва продукту і терміни гарантії. Накладна і гарантійний талон є доказом придбання.
 

Важливо! Ви повинні зберігати цю документацію протягом усього терміну гарантії.
 

 

Куди звертатися, якщо придбане виріб зламалося?

 

Наш інтернет-магазин рекомендує зв'язатися з сервісним центром, адреса якого вказується в гарантійних талонах або ж подивитися інформацію на сайті виробника. Це дозволить Вам особисто стежити за ходом ремонту товару і також заощадить час очікування свого обладнання.

Якщо у Вашому населеному пункті немає авторизованого сервісного центру, в якому можливий ремонт або заміна, у Вас є можливість звернутися в наш інтернет-магазин.
 

 

Товар був зламаний під час гарантійного терміну?

 

Відповідно до статті 8-ї «Закону про захист прав споживачів", якщо під час гарантійного терміну в товарі було виявлено дефект, покупцеві усувають дані несправності безкоштовно.

Відповідно, якщо виріб було зламано під час використання, воно проходить процедуру перевірки в сервісному центрі для визначення винуватця несправності - або через провини виробника або замовника.
 

Якщо поломка сталася з вини виробника, то даний виріб підлягає безкоштовному гарантійному ремонту. Як правило, терміни виконання ремонту не більше 14-ти днів. В поодиноких випадках потрібно на тиждень більше часу, тому що все залежить від наявності необхідних деталей або їх замовлення у виробника.
 

Якщо сервісні інженери знаходять ознаки ушкоджень механічного типу, зняття пломб, сліди різної рідини на електричній частині, використання низькоякісного палива, порушення норм по встановленню та обслуговуванню обладнання, то в такому випадку товар буде знятий з гарантійного обслуговування. Ремонт виконується тільки за гроші покупця.
 

 

Якщо товар не підходить за низкою причин?

 

Відповідно до статті 9 «Закону про Захист Прав Споживачів» у покупця є законне право протягом 14-ти днів після придбання повернути товар, який не використовувався, із збереженням гарантійних пломб, ярликів, товарного вигляду та характеристик виробу.

Звертаємо Вашу увагу, що ці правила діють лише на абсолютно новий (в повному робочому стані) виріб і лише в межах 14 днів після придбання.
 

Якщо йде повернення технічно складного виробу, наприклад: котлів опалення, теплових насосів, різних видів автоматики тощо, потрібна технічна експертиза близько 7 днів, мета якої – повне підтвердження того, що виріб не використовувався і не втратив свого товарного вигляду поки було у покупця.

Для повернення товару необхідно звернутися за адресою: м. Київ вул. Вадима Гетьмана 1-А
 

У разі індивідуального замовлення або складання обладнання товар поверненню та заміні не підлягає. Перед оформленням замовлення обладнання менеджер обов'язково повідомить про це покупця, щоб уникнути можливих розбіжностей у майбутньому.
 

 

Коли я зможу отримати повернення грошових коштів?

 

Коли виріб новий і повертається протягом 14 днів з моменту замовлення, то граничний термін наступний:

  • Час проходження експертизи - до семи днів з дня прийняття товару.
  • Час повернення грошових коштів – до двох днів після закінчення експертизи.

Практика показує, що термін значно нижче. В ідеалі потрібно від 1-го до 3-х робочих днів для експертизи та повернення.