Каталог товарів
0
0
Каталог товарів
Каталог товарів

Доставка та оплата

Варіанти оформлення замовлення в інтернет-магазині «Теплорадість»:

  • оформити замовлення онлайн через корзину;
  • замовити через нашого менеджера по телефону;
  • відправити заявку на email: info@teploradost.com.ua
  • звернутися в онлайн-чат на сайті;
  • замовити обладнання в нашому офісі.

Мінімальне замовлення від 500 грн.

Способи доставки:

  • Самовивіз.

Адреси та графік роботи наших пунктів самовивозу Ви знайдете в розділі «Контакти».

  • Доставка кур'єром по Києву і Київській обл.

Доставка відбувається на наступний робочий день (окрім суботи) за умови оформлення заявки до 12:00 дня. Замовлення, оформлені після 13:00, відправляються через день. Наш кур'єр зателефонує Вам приблизно за годину до доставки.

            1. Вартість кур'єрської доставки по Києву нашим транспортом - 300 грн або безкоштовно від суми замовлення 20 000 грн. 

            2. Доставка габаритних товарів або товарів вагою більше 30 кг за домовленістю.

            3. Вартість кур'єрської доставки по Київській області нашим транспортом - 300 грн + 25 грн від КП або безкоштовно від суми замовлення 40 000 грн.

  • Доставка кур'єрською службою (Новою Поштою і т.д.).

Доставка виконується по всій Україні. Відправка з наших складів підтвердженого замовлення відбувається на протязі від 1 до 3 робочих днів. Товари з одного замовлення, які збираються з різних складів, можуть надсилатися Вам окремими посилками, про що Ваш персональний менеджер заздалегідь попередить вас. Вартість відправки замовлення розраховується за тарифами кур'єрської служби. Також шукайте товари зі стікером безкоштовної доставки.

Способи оплати:

В інтернет-гіпермаркеті "Теплорадість" налаштована гнучка форма оплати. Ви зможете розрахуватися в будь-якій зручній для Вас формі: у готівковій або безготівковій формі, онлайн оплата на сайті, післяплатою в відділенні «Нової Пошти».

  1. Онлайн оплата (Apple Pay / Google Pay / Visa / MasterСard) через платіжну систему Liqpay (без комісії як при оплаті через термінал).
  2. Оплата готівкою. Оплату приймаємо у національній валюті. Готівкова оплата можлива при отриманні замовлення кур'єром або у нашому офісі.
  3. POS-термінал в офісі. Оплата карткою в нашому пункті видачі товару - це зручно, якщо у Вас немає готівки.
  4. Безготівковий розрахунок з ПДВ для юридичних осіб. Для виставлення рахунку нам потрібні такі документи: реквізити Вашої компанії та свідоцтво платника ПДВ. Вам потрібно оформити замовлення через кошик або звернутися до наших менеджерів за телефоном.
  5. Безготівковий розрахунок без ПДВ для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  6. Whitepay (Криптовалюта). Whitepay надає змогу здійснювати оплату, використовуючи USDT, BTC, ETH та ще понад 140 криптовалют з будь-якого гаманця. При оплаті з акаунта біржі WhiteBIT не стягується комісія мережі.
  7. Накладений платіж. Послуга післяплати виконується відповідно до тарифів транспортної компанії: при доставці «Новою Поштою» до вартості замовленого обладнання додається 2% від суми цього замовлення та 20 грн. за послугу. Цей вид оплати діє для замовлень від 1000 грн.
  8. Купівля частинами від "Monobank" (без комісій). Оплата частинами за товар без переплат від банку Monobank максимум на 5 частин строком на 4 місяці. Безкоштовна доставка, подарунки, акції та купони не діють.
  9. Оплата частинами від "Приватбанку" (без комісій). Платіж розбивається максимум на 3 частини терміном 2 місяці без переплат. Безкоштовна доставка, подарунки, акції та купони не діють.
  10. Миттєва розстрочка від "Приватбанку". На відміну від оплати частинами є можливіть розділити платіж більш тривалий термін (від 2 до 24 місяців). Чинна щомісячна комісія на суму залишку 2,9%.
  11. Супер розстрочка від "Sense bank". Без першого внеску під 5.26% на 3 місяця та під 7.52% на 5 місяців (страхування 5% від вартості замовлення оплачується або клієнтом, або магазином, за рахунок додаткової знижки на замовленні 4,76%). Максимальна сума замовлення – до 100 тис. грн. (у зв'язку з воєнним станом тимчасово не діє).
  12. Сплачуйте частинами від “ПУМБ”. З більш детальною інформацією щодо умов продукту, істотними характеристиками продукту та попередженнями можна ознайомитись на сайті банку ПУМБ за посиланням тут

Умови оплати:

  1. Складські товарні позиції відвантажуються самовивозом чи з допомогою доставки будь-яким зручним для клієнта способом.
  2. Для товарів під замовлення з терміном поставки 3 і більше днів, а також індивідуальних замовлень (наприклад, збирання та фарбування радіаторів), діє передоплата мінімум 50%. У подібних випадках ваш персональний менеджер попередить вас про те, що на індивідуальних замовленнях буде відсутня можливість повернення протягом 14 днів, і що дуже важливо перевірити ще раз точність замовлених товарних позицій, перш ніж підтверджувати замовлення.
  3. Перед відправкою "Новою Поштою" великогабаритного товару, Ваш персональний менеджер попросить Вас про символічну передоплату, яка покриє можливі ризики, пов'язані з відмовою від замовлення та оплатою нашим магазином доставки в обидві сторони. У крайньому випадку продавець може під свою відповідальність відправити таке замовлення без передоплати.
  4. Замовлення, вартістю до 1000 грн., а також регіональні переміщення на самовивіз або кур'єрську доставку в межах Києва та області, які ми надсилаємо "Новою Поштою", оплачуються 100% перед відправкою або постоплатою під відповідальність Вашого персонального менеджера.
  5. Замовлення з видом оплати "Безготівковий розрахунок з ПДВ для юридичних осіб" відвантажуються за 100% передоплати.
Ви можете звернутися до наших експертів за допомогою
Замовити консультацію