Циркуляційний насос DAB A 110/180 XM -230 v
Практичний циркуляційний насос використовується для перекачування рідини в опалювальних системах, системах водопостачання, а також в системах кондиціонування . Використовується спільно з закритими мембранними або відкритими розширювальними баками. Насос проводиться з якісних матеріалів, які пройшли перевірку на міцність і зносостійкість повним впливом різноманітних негативних факторів. Має різьбове під'єднання до труб діаметром 2 дюйми. Крім цього насос оснащений трьома рівнями швидкості. Температура рідини не повинна перевищувати +110 градусів. Має невеликі габаритні розміри, тому займає мало місця в приміщенні.
Конструктивні характеристики циркуляційного насоса DAB A 110/180 XM -230 v
Моноблочний корпус складається з чавунної гідравлічної частини і двигуна з мокрим ротором. Корпус двигуна з штампованого алюмінію. Патрубки насосів різьбові, або фланцеві з отворами для підключення манометрів. Робоче колесо з технополімера. Вал двигуна із загартованої нержавіючої сталі обертається в графітових підшипниках ковзання, змащуваних рідиною, що перекачується. Захисна сорочка ротора, внутрішній кожух статора і ущільнювальний фланець з нержавіючої сталі. Керамічний завзятий підшипник, кільцеві ущільнення з EPDM і латунна пробка для випуску повітря. Двополюсний асинхронний двигун з короткозамкненим ротором має 3 швидкості обертання в однофазній версії і 2 швидкості в трифазній версії. У першому випадку швидкості вибираються спеціальним перемикачем на клемної коробки.
В трифазних модифікаціях перемикання швидкостей здійснюється за допомогою перемичок на висновках обмоток статора. Тепловий вимикач вбудований в обмотки статора в однофазній версії двигуна. Для трифазних двигунів повинен бути встановлений пускач на лінії живлення двигуна. Пускач повинен бути підключений до теплового захисту від перевантаження, вбудованої в двигун, щоб захищати двигун на всіх швидкостях. У здвоєних модифікаціях в напірний патрубок вбудований зворотний клапан перекидного типу, запобігає рециркуляцію рідини через непрацюючий насос. У стандартну поставку також входить глухий фланець, що встановлюється в разі, коли один з двох двигунів знаходиться на обслуговуванні.